Monday, September 7, 2009

Should i 4get him..

Should i 4get him??He act like this..hurt me so much..should i delete him from my mind??o i should get this as a 教训??through this, i should not easily believe a person even though he 对我很好。。我会记住的。。所以,现在我不会在轻易相信别人,也不会在轻易接受人。。一次的伤害已经足够;了。。我不想再有第二次。。我会学会更加strong..这样我就不会再受伤害。。明天的我会更好。。我相信我自己做的到的。。加油。。狮子不是假的。。你一定办得到。。。^^

No comments:

Post a Comment